2007-07-13

Fredag

Usch vad dåligt jag sov inatt.. BLÄ.
Jeppe som vaknade nån gång och så raffe som skulle ha hjälp upp i sängen typ 6ggr under natten :( nu blir jag mer o mer säker på att jag inte vill ha fler barn iaf. orkar inte gå upp så mkt igen. :S

På jobbet gick det smidigt och lätt tycker jag :) slutade 14.45 och dagen gick som bra.
Tony o jeppe hämtade mig då jag slutade och så åkte vi till ursviken och träffade smurf hos mamma. Både vi och han tvättade respektive bilar och då det var klart åkte vi en sväng till volvo o lämnade in gamla vinterdäcken :)

Nu ska jag duscha och sen ska jag och tony på tatung och äta gott och sen kika på premiären av harry potter. YEYY. Camilla ska komma hit och vara barnvakt. Fan vad skönt att få komma ut och umgås ensamma litegrann :)

Inga kommentarer: