2007-07-16

typiskt

planet blir försenat så i stället för att ha landat i stan kvart över sex, så landar dom tjugo i nio. blää.
kaptenen var tydligen sjuk? vilken ursäkt :D

sitter lite på familjeliv o surfar o läser lite inlägg men fan vad det händer grejjer där, folk krigar ju för fullt med varann. ska bli intressant att se vad som händer av sidan till slut.

igår blev jag väldigt glad. såg att sarah hade ringt mig o frågade sen på msn vad det va hon ville. Då hade hon varit i stan o tänkte komma förbi. Jag blev alldeles varm inombords. Tydligen finns det andra som faktiskt uppskattar mig och gillar mig. Jag har som börjat tro att jag är knasig o att folk bara är trevliga "bara för att" med mig. Men då hon ville komma förbi så valde hon ju det i stället för att strunta i mig. Gjorde verkligen min dag :)

En annan sak som gör mig jävligt glad är att jag o en gammal bästis börjat hitta tillbaka till varandra. Tiden läker alla sår sägs det ju :) Är så glad att vi börjar umgås igen och allt känns som på den gamla goda tiden.

Inga kommentarer: