2007-07-24

underbart liv

Helt sjukt hur underbart mitt liv blivit. Finns nog nästan ingenting jag kan klaga på. I det stora hela har jag det så bra!

Jag har en underbar man. Vi gifte oss en dag i augusti då solen sken och allt var perfekt. Jag fick verkligen bröllopet jag alltid drömt om. Vi har en underbar son som är så söt och go och charmig. två söta katter. bor i radhus och både min man o jag har samma (!!) inredningssmak. Vi har en ny fin bil, en volvo V70 2.5T 2004 (yeyy)och bägge har jobb vi trivs med.
Vi har fått en otroligt bra ekonomi som gör att vi kommer kunna lyxa oss ordentligt i framtiden.
Det börjar vi med att göra genom att åka en sväng till till norrköping i höst o storshoppa på Ullared. Åker även till Thailand två veckor o ska bara leva lyxliv då :D
Funderar på USA nästa år eller så blir det thailand igen.
Troligtvis får jag operera mig nästa höst så då kommer det bli ännu bättre :D

Det är bara såna där små skitsaker som man skulle vilja ha nu, tex byta all golv i huset, nytt kök, nya toaletter, mer kläder, gå ner i vikt osv osv osv :-)


Livet är helt enkelt perfekt för våran älskade familj :)


Ikväll kommer min halvsyster från Vänersborg hit. Underbart roligt och vi kommer ha det så skoj :) Dock jobbar jag lite grann under veckan, men men, det får gå ändå :)
blir nog shoppingtur på torsdag tillsammans med Elin och Camilla, vi får se, det är inte helt spikat än

Inga kommentarer: