2007-08-03

Det skär i mitt hjärta :/

Min man åkte in på akuten inatt med otroliga magsmärtor.
Blev hemskickad utan att fått ge prover och dom sa att det var magkatarr.
Pratade med sjukvårdsrådgivningen tidigt i morse och sen i em o dom skickade han direkt till vårdcentralen. Väl där fick vi remiss till akuten igen för läkaren trodde inte det var magkatarr, men dom skulle stänga så det gick inte ta prover där.

Då vi väl var på akuten igen fick han ta prover och fick två påsar dropp o vi kom därifrån nu vid 21-tiden. Jag hade inte ätit något sen igår så tony skickade iväg mig att äta med smurf på tatung kl18 o sen åkte jag direkt tillbaka till akuten o tony.

Om han känner likadant i natt så ska han komma tillbaka i morron på fm, blir det värre ska han åka in direkt i natt o då blir han inlagd.. Jag hoppas det blir bättre för honom för han hade en 8-9 på skalan mellan 1-10 där 10 är extrem smärta..

Min älskling.. vill inte du ska vara dålig :(

Inga kommentarer: