2007-08-02

fan fan fan

Vilken jävla skittid jag har nu. blää

Först åkte min syster hem igår morse o det var jättetråkigt och ledsamt. Det var tredje gången på 19 år som hon var här hos mig och jag älskar att ha henne nära mig. vi kommer så bra överens och jag trivs verkligen i hennes närvaro.
(vi har ju setts mer än 3ggr, eftersom jag oxå brukar va nere o hälsa på dom såklart)

Sen har jeppe åkt på magsjuka o jag kommer säkert få det oxå. fan fan fan. Är inte alls en rolig tid just nu. Stackars liten :( Jag hatar verkligen då han får magsjuka för han får ju lida så mycket :(


Ljuset i mörkret är dock att vi firar 1årig bröllopsdag om drygt 1½ vecka, åker på en ny liten semestertripp i slutet på september, i oktober kanske syrran kommer igen och i november åker vi till thailand.




Tänk att det redan snart gått ett år sedan vi gifte oss, det är helt sjukt vad tiden går. Kändes som det var kanske 1-2månader sedan det hände. Kommer ihåg det så väl att jag vaknade 07.20 och skulle vara hos frissan 07.30 :D Det blev snabbt iväg o vi körde nog inte enligt hastighetsskyltarna iaf ;)
Sen blev jag fixad där o blev såå fin och hela morgonen var underbar. Då vi stod utanför kyrkdörrarna o klockorna började ringa så slog nervositeten ner över mig som en blixt. Jösses vad nervös jag blev o jag höll HÅRT i Tonys hand. hihi.. han vart iaf inge nervös föränn vi skulle säga våra löften. Då skakade hans händer som asplöv..hihi. söt han är min man :)
Resten av dagen var bara helt perfekt oxå, våra nära o kära, god mat och bra musik och ja, allt var så perfekt.
Älskar dig min man!
Du gör livet värt att leva för mig och jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva den här lyckan!
Du och Jesper gör mitt liv fulländat och jag känner bara en enorm kärleksvåg svalla över mig då jag tänker på er!

Inga kommentarer: