2007-08-20

Gud är emot mig!

Ja det är iaf vad man kan tro ibland.

Idag har jag maximal otur. allt jävulskap händer runt mig. jävla helvete.
Först ringer dagis till mig o säger att Jeppe är jättedålig.
Jag rusar ju dit och får höra att han går jättesnett, är jätteyr och grimaserar för fullt.
Han har även kräkts. tror ni jag blev chockad lr? trodde ju direkt att det var nåt allvarligt och det var inte långt till gråten. Åkte i ilfart till vårdcentralen och som "tur" var så har han åkt på öroninflammation. Stackars liten. Lyckas alltid få dom grövsta symtomen på sjukdomarna :-(

Iaf så åkte jag sen hem o rev gamla tapeter i sinne o gjorde iordning för tapetseringen. Sen åkte jag till tapetaffären för att hämta ut våra tapeter som skulle komma på em (jag var inne redan på fm men då hade dom inte hunnit komma). Då har dom INTE KOMMIT!!
För tydligen tog det en extra arbetsdag innan dom skulle komma, men varför kunde dom inte ha sagt nåt innan då? jag hade hunnit prata med tre olika o alla sa idag!!
Arrrggghhh, o tony som slutar 16.30 idag o vi hade kunnat tapetsera tillsammans. Nu får jag stå SJÄLV o tapetsera i morron. BLÄÄÄ. Kommer säkert inte hinna, så då får jag tapetsera resten på ondagkväll eftersom jag jobbar på dagen.

Lyckas ni oxå råka ut för såna här satans dagar eller är det bara mig det händer gång på gång?

Inga kommentarer: