2007-08-17

Irriterande bitch!

Fan jag kan inte sluta tänka på den där kvinnan. Gah, hon gör mig galen och extremt ledsen. Förstår inte folk hur man bemöter andra? nej, tydligen måste folk trycka ner en i skon så gott det går. AAAHHHHHHHHHRRRRRGGGG.

Iaf, här är ett inlägg hon skrivit till mig:

"Hade jag vetat vem du var och var du bodde så skulle jag anmäla dig för vanvård. Man åker inte till Thailand utan sin ettåring och är borta i 16 dagar!
Det låter som om ni inte har en säker och fullständig anknytning till ert barn. Ni borde söka hjälp hos BVC. "


Helvete, det är väl ändå upp till var och en att känna av vad som är bäst för familjen? Och det är ju jävligt konstigt att bvc tycker det är en bra idé att få lite semester utan barnen ibland oxå. Jag är ju med Jeppe massor annars, med tanke på att jag dessutom jobbar kvällarna då han sover.

Jag sitter inte o kastar skit på andra som väljer att göra på andra sätt, varför ska folk då kasta skit på mig?

Iaf, ni som hänger på Fl , det är pga henne som jag har stängt min presentation för alla utom dom i min adressbok. vill ni hamna i min adressbok så ni kan gå in, så skicka ett pm till mig eller skriv en kommentar till detta inlägget om det :)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Du får gärna se till att jag hamnar i din adressbok, så jag kan gå in och smygkika på dina fina bilder fler gånger..! :)

Linda Pedersen sa...

Hej.

Ville bara säga angående det där inlägget du fick...

Om ert barn fyllt 1 år när ni reste, så kommer INGEN att göra något åt att ni åkte iväg ensamma. Tvärtom så kommer dom att säga att ni gjorde rätt i det, och därmed blev ni oxå bättre färäldrar till ert barn. Glada föräldrar glada barn!
Bry dig inte om elaka tungor!!