2007-08-31

Kommentarer

Som jag har förstått det så går det inte att kommentera min blogg?
Är det så? För i såna fall får ni gärna skriva det till mig, ni som har mig på andra ställen.
Jag har nämligen valt att alla ska få skriva kommentarer och det vore ju väldigt tråkigt om det inte skulle fungera.

Glömde oxå skriva att jag utmanar ju er alla andra som läser här att skriva bra o dåliga saker ;)
Skicka mig sen länken där ni skriver in det så jag får läsa vad ni är duktiga på o mindre duktiga på :)

4 kommentarer:

Nathalie sa...

Jo nu går det att kommentera, men det gick inte innan :/ hehe

Jessica sa...

Jaa.. jag har inte märkt att det INTE går att kommentera. Men ibland kan blogger vara lite cp.

Elin sa...

jo det funkar att kommentera, bara ja som inte hade ett google konto innan :-)

Anonym sa...

Hej!

Jag förstår hur du har det.
Ska få göra en Gastric Bypass, har fått remissen skickad och allt.. Så nu väntar jag bara på att få en kallelse.

Jag lever även med ADHD... Fick reda på den då jag fyllt tjugoett..