2007-08-30

UtMaNaD

Jag har blivit utmanad av Jonsy att skriva ner saker man är bra resp. dålig på så här kommer det :)


Saker jag är Bra på:

1. Jag är bra på att shoppa. Shoppar mer än gärna till både mig och mina nära och kära.

2. Lyssna är jag väldigt bra på oxå. Jag finns oftast här för dom flesta som behöver prata ut.

3. Duktig på att anordna träffar av alla det slag. Det kan vara fester, middagar, utflykter osv osv osv.



Saker jag är dålig på:

1. Jag är dålig på att ta kritik. Tar oftast alldeles för hårt på det även om det inte är så illa menat.

2. Extremt dålig på att hålla koll på pengar. slösar värre än slösa (du vet systrarna slösa o spara ;))
Har blivit mycket bättre dock sen jag träffade Tony o började göra budget o så :)

3. Hatar verkligen att städa så det sköts oftast av mannen i familjen. Ibland tar jag mig ändå i kragen o städar och då går det undan.

4. Vänner är något jag är dålig på att få och även behålla av någon anledning. Jag antar att jag inte behärskar det sociala samspelet och därför blir det så.


Det är väl mest dom sakerna jag kommer på nu, men lär väl komma på fler saker eftersom jag tänker. Brukar försöka skippa att tänka på sånt för jag blir bara deppig.

Inga kommentarer: