2007-09-02

Blä

Idag är det en jävla skitdag igen!
Först mår man ju sådär pga det som hände Jonny. Sen är jag stressad över mitt jobb. Vet ju inte om jag får fortsätta efter september lr om jag måste skaffa mig nåt skitjobb i stället. Vill verkligen ha "mitt" jobb som jag har nu.
Allt går fel, jag har fått massa ont i mitt knä som aldrig går över så jag får inte sova på nätterna pga det. (enda bra i det fallet är att jag fick en akutremiss nu till open igen, så jag nog får gå före i kön o blir opad fortare) och Jesper är extra grinig på kvällarna o nätterna igen och jag vet inte varför! Jag är oroad för hur det kommer gå för Karin nu då hon är nästan själv nere i Norrköping och jag mår dåligt för att jag känner att det är för mycket runt mig just nu.

Känns som att jag ska hinna vara en supermamma, en duktig hemmafru, duktig på jobbet och självklart en underbar fru. Jag måste fixa o städa överallt hemma och samtidigt ta Jesper. Måste va pigg o glad på jobbet och visa att jag verkligen vill ha det. Måste vara pigg på kvällarna och kunna umgås och hitta på saker med min man och inte vara trött o slut efter en lång dag. Måste leka och vara påhittig och pedagogisk och göra bra och nyttig mat åt Jesper.


Till råga på allt så sket det sig då jag skulle försöka ta lite snygga kort på vardagsrummet. Antingen så ljusar blixten upp tapeten så den blir skitful, lr så blir det för mörkt om jag tar bort blixten. helvete oxå!

1 kommentar:

Elin sa...

hoppas det vänder för dig snart.
tros sällan att alla orkar vara så jädra pedagogiska.
ycka till med jobbet
kram