2007-09-13

Leka?

var hos smurF en snabbis ikväll och han visade mig hur jag skulle fukta en sak. Efter det visade han hur man stoppade in den och sen sa han oxå att jag kunde ta hem den o leka med den.

Huh? ;-)





Jo, han pratade naturligtvis om sin Gps som vi skulle låna eftersom våran inte är installerad i nya bilen. Men visst håller ni med om att det lät lite roligt iaf? ;-)


I morron klockan 07.00 åker vi söderöver och kommer stanna en natt i Stockholm för att träffa min bror litegranna.
Mamma o hennes hund är Raffe ska hänga med oss oxå och mamma vill ju träffa sin son lite då vi ändå är där :-)

Sen på lördag så åker vi vidare till Norrköping och till Tonys mamma :)

Ni får alla ha det så bra, jag kommer nog online nångång, så ni blir inte av med mig så lätt ;)

Inga kommentarer: