2007-09-19

Norrköping

Nu sitter jag nere i norrköping.
Vi åkte på fredag morgon och spenderade hela dagen i bilen ungefär. Jesper uppförde sig superbra och allt gick jättesmidigt :) Vi stannade i Stockholm hos min bror och var där till på lördagen då vi åkte vidare till Norrköping.

Var konstigt att komma till Tonys föräldrar och bara hans mamma var där men det är fortfarande overkligt som tusan. På måndag morgon kom prästen och pratade om begravningen och då blev jag ledsen. Det var otroligt jobbigt för mig men nu går det bra igen. Kommer bli jättejobbigt igen på fredag då begravningen är :(

Söndag så tog vi en tripp till ikea o handlade lite smått o gott. Det var roligt fast det vi kom för fanns inte ens så tyypiskt :S

Iaf så åkte vi till Ullared på måndan efter att prästen varit hos oss och vi var framme runt 15 tiden. Packade upp grejjerna i stugan och sen så åkte vi och började shoppa :D Var klara vid kvart i åtta och då åt vi och sen vidare till stugan o sov där. På morgonen så gick vi in en sväng igen på gekås och shoppade lite mer. Slutnotan? ;) Landade på 7000kr... YISSES. men vi fick säkert 7-8 påsar fulla med grejjer så jag är supernöjd.

Vi kom hem igen i går och tog det mest lugnt. Åt på babylhouse. dom har GRYMT god tzatziki!!

Idag var vi på stan och i morron ska jag o tony till stan själv för jag måste köpa byxor till begravningen på fredag. usch :(

Hoppas det är bra med er alla!

Inga kommentarer: