2007-09-10

Äntligen!




Som vi har väntat och nu är den äntligen här!
Våran nya inspelningsbara dvd med 250gigs hårddisk. Man kan dessutom titta på en kanal o spela in på en annan och den har hdmi oxå:-D
Ska bara lära oss lite om hur den funkar så är det full rulle sen, hihi.
Har redan kommit på att vi kan koppla dv-kameran till den och föra över våra filmer till hårddisken för att sen bara bränna ut på skiva. perfekt eftersom vi inte hittat nåt bra program på datorn än till det :D

Igår försökte jag ladda upp lite filmer här, men det sket sig totalt. Får väl kolla vad det kan bli för fel och se om jag hittar svaren :)

Var hos Sarah idag. Det var underbart. Både för att hon är så trevlig att umgås med och för att jag fick spy lite galla. Har som ingen riktig som jag verkligen kan prata med och anförtro mig åt nuförtiden och hon var snäll som ställde upp :-)

Har haft svinont i magen oxå sista tre dagarna. verkligen magknip så det sjunger om det :-( Är nog att jag haft mkt att tänka på plus det med Jonny o allt :(
Åker tidigt på fredagmorron ner till norrköping och kommer hem igen söndagen den 23e typ.

Inga kommentarer: