2007-09-08

Ullared


Fick inte mitt jobb :( Men jag fick iaf vikariat till slutet på november och sen får vi väl se om det finns en öppning så jag får fortsätta där på nåt sätt. har inget emot att få ha vikariat, så länge jag får vara kvar på mitt jobb. Hellre det än inget alls :)
Är fortfarande tungt på alla sätt och vis just nu och jag har svårt att klara av dagarna känner jag. Försöker kämpa men trillar djupare o djupare iaf. Vet inte hur länge till jag kommer klara det. Snart åker vi ner till norrköping och det ska bli otroligt skönt att få komma bort lite och tänka på annat, även om det kommer vara tufft med Jonnys begravning o så.
Vi har blivit grymt sugna på hemmabio nu. Lr ja, vi har väl varit det länge men nu är det otroligt sug vi har efter det :) Vi har iaf köpt en dvd som ska komma på måndag och det är ju ett steg i rätt riktning iaf för vårt nya mysbiorum. Måste köpa lite i taget eftersom det är så satans dyrt med allt man ska ha. Det kommer ju gå åt massa pengar på Ullared oxå nu då vi ska dit, och så till thailand så därför måste vi vara lite försiktiga med att slösa med pengarna just nu.

1 kommentar:

Elin sa...

gött att du fick förlängt iaf.
ta en dag i taget och sätt inte upp för långsiktiga mål. ju fler småmål man klarar av desto gladare blir man.
inbillar jag mig iaf.
kram