2007-10-11

Fy fan för denna dagen!!

Först har jag haft svinont i huvvet i flera dagar nu o det blixtrar framför ögonen på mig. Blää.
Sen idag var vi ju och skulle kika på nya datorer till mig o tony o jeppe var med oss o var på sitt värsta humör någonsin. Iofs förstår jag han, för roligt att va i en sån affär då?
Iaf skulle han leka med telefonerna HELA TIDEN och slita o dra i dom (ni vet såna där som är i sladdar så man får klämma o känna på dom) och så skulle han leka tafatt i butiken och bara vara allmänt överallt.

Sen då han inte fick som han ville började han riva o sparka o slåss och SKALLAS.
Jag har fått massa däng i ansiktet i dag kan jag säga och hans far fick sparkar på mindre trevliga ställen.

nej, fy fan. Detta var en pärs idag. BLÄÄÄ

1 kommentar:

Marie sa...

ja det e inte lätt me barn alla gånger