2007-10-21

Gore-Tex och Partylite




Jesper har fått nya skor. Blev ett par gore-tex viking. Skitsnygga o verkar väldigt bra *nickar*
Måste hitta ett par bra vantar oxå. Dom han hade förra vintern är han så kall i. Antingen är dom för varma så han svettas o blir kall pga det, eller så är dom inte så bra som dom skulle va.

Mamma hade ett sk ljusparty ikväll. Tyvärr kunde jag inte komma, men som den snälla dottern jag är så beställde jag iaf ;-) Jag köpte ett paket teljus och ett paket votivljus, bägge i honungsmelon. Den luktar något otroligt gott :)
Sen var det något erbjudande oxå som jag nappade på, köpte man för minst 100kr, fick man köpa två små glasljus i lukten mintchoklad. Ska bli intressant att testa hur dom luktar :)

Sen har ju både mamma o Sara haft sina två ljuspartyn och då kommer jag få en liten bonusgrejj :) Jag hade nämligen ljusparty först och om det var två stycken som bokade nya partyn så fick jag en extra grejj :)

Inga kommentarer: