2007-10-14

Jösses vikken kväll

Fy fan vad trevligt vi hade :-) Jag vet inte om jag ens vet hur många vi var? Måste räkna: Jag, Tony, Camilla, Smurf,Smurfs kompis, Annelie, Annelies kompis, Henrik, Juana, Patrik, Emmy, Nina, Julia, Jenny, parpala, Anna, tobias, Frans, Sofie, Johan, sebastian och hans kompis och så Frida. 23personer. Hoppas jag inte glömde någon nu dock :D Var ännu fler som skulle komma, men det blev inte av olika anledningar. Fan, vi hade fullt hus iaf här. Tur vi har två toaletter kan jag säga ;)

Vi sjöng singstar, snacka skit, visade upp vårt hus, åt snarra, ja bara umgicks och hade trevligt helt enkelt.
Sen vid 23 tiden kom taxin så då drog vi ut på station 8 men det var så jävla mkt folk där så vi blev less redan vid 01 o åkte hem jag o tony. Idag är man bakis, men det är det fan värt :D Ska hämta Jesper snart tänkte vi. Har passat på att röjja upp efter gårdagen och sovit ut. skönt :)

1 kommentar:

Jessica sa...

Kul att ni hade det trevligt!