2007-10-03

Kaos och ordning

Helt sjukt vad kaos det är i mitt liv just nu.

Varje dag kämpar jag för att klara av nästa dag och orka upp ur sängen.
Vara med jeppe, jobba, va en bra fru, va glad o pigg, höra av mig till kompisar, städa, tvätta, osv osv osv osv.
Just nu är det asjobbigt att klara av dom enklaste sakerna.


MEN, samtidigt går det skitbra ibland? Det är ordning på mig och det är så konstigt?

Jag är duktig på att plocka bort hemma och på att ha städat o fint nu och har även ork att ordna upp rummen ordentligt som inte riktigt är klara än. Tex datarummet och så :-)

Sen äter jag duktigt nu och då jag ska enligt dietisten (ja förutom frulle då ;)) och drickat o godiset är jag ruskigt duktig med. Dricker ist 2-3 liter vatten varje dag och det tycker jag är riktigt duktigt :D (för att va jag alltså)

Sjukt det där. på nåt sätt känns det som om vardagen börjar ordna upp sig lite, samtidigt som jag är nere på botten av djupet? hur går det ihop?

1 kommentar:

Jenny sa...

Nej då vi var inte ensamma där. Det var en massa annat folk :-D