2007-10-07

Shoppingdopping :)

Oj vad vi har shoppat sista dagarna. men fint som fan blev det även om inte tv-rummet är helt klart än.

Först fick jag upp ett ryck o ville göra klart datarummet så jag shoppade en keramiklampa i vitt med små små hål i och sen ville jag ju ha en ryamatta och nåt litet soffbord och det hittade jag minsann oxå till slut. Efter många om o men ;)

I fredags så var vi o kikade på tv-apparater och titta, vi kom hem med en ;)



Det blev en Samsung LE-40M87BD. En full HD-tv i 40tum. Det blev såå snyggt i tvrummet med den kan jag säga. Ut åkte våran vita bokhylla och så flyttade vi hela tv-bänken till sidan där vi har fondväggen.

Igår kikade vi på ett Nintendo Wii och vi kom hem med en sådan oxå ;)
Köpte en extra fjärrkontroll och två spel till den oxå. Super paper mario och Rayman. Dom är skitroliga att spela :)



Nu fattas det några mysiga fina stora mattor till golven i tv-rummet och så några saccosäckar eller så och sen är det i princip klart. Det som ska till sen är lite dyrare och det är bioljudet och projektorn. Vi får se då dom pengarna finns :)

2 kommentarer:

Marie sa...

kul me nya prylar :-)

Elin sa...

alltid kul att handla, speciellt när det är till en själv..hihihi