2007-11-18

Bakis

Idag är jag så jävla bakis att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Tur det har lättat lite mot kvällskvisten. har nog aldrig varit så bakis i hela mitt liv förut, förutom möhippan.hihi.

Helgen började iaf med kalas för Jesper. Min älskling fyllde ju två år i torsdags och det skulle vi ju fira med pompa o ståt :-)



Alla kom typ på en o samma gång så det var fulla huset med folk kändes det som, men det var riktigt roligt :-) Tack alla som kom och för alla fina presenter som Jesper fick. Han var jätteglad över alla :-)


Sen blev det dags för mig att göra mig iordning o åka till nina o sen vidare till "heppa". Blev middag, party och krogen med mina fina jobbarkompisar. Fan, man kan nog inte ha bättre gäng än vad vi har på jobbet. :-)
Jag hade svinskoj ute måste jag säga :-D

Inga kommentarer: