2007-11-04

Bloggoman

Fan, jag har gått o blivit bloggoman.
Har en hel lång radda med bloggar i mina favoriter som jag går igenom varje dag för att kolla om dom skrivit något nytt.

Det är en salig blandning av bloggar. Vissa skriver om sin viktresa efter en GbP (den jag ska göra), vissa bara öser galla över allt o inget, vissa skriver om deras liv, vissa bara gnäller och vissa har bara I-landsproblem av alla de slag.

Ganska intressant att följa dessa bloggar oxå. Många tror att allt kretsar runt dom och gör inte andra som dom så är dom korkade och idioter osv. Kanske dags att rannsaka sigsjälv o inte vara så fördömande?
Och dom som har viktresan är helt otroligt duktiga och kämpar på massor och delar verkligen med sig av sina tankar och åsikter kring det hela. Är nåt jobbigt så är dom inte rädda att skriva det. Tummen upp för er!
Och en del vill man bara skrika: "Vakna upp och börja inse att det inte funkar som du tror!!"

Vad är det egentligen som gör att man fastnar för dessa bloggar? Har dom nåt speciellt lr har dom bara intressanta liv?
Har ni någon speciell blogg som ni tycker är extra intressant? Vilken är det och varför är den intressant då? Kanske jag oxå kan fastna i den o lägga den i min redan allt för långa lista över favoritbloggar :)

1 kommentar:

Anonym sa...

"Många tror att allt kretsar runt dom och gör inte andra som dom så är dom korkade och idioter osv. Kanske dags att rannsaka sigsjälv o inte vara så fördömande?" Har du provat på din egen teori måntro?