2007-11-07

Fy fan

Vilken jobbig dag.

Ringde o pratade med lycksele för att få mitt datum till besöket och då står det inget om att jag ska komma dit i november?
Sen skulle hon ge nya remissen till kirurgen för bedömning, men det ÄR JU REDAN GJORT!

fan, jag blir tokig snart. Varför blir det alltid såhär? jag tror att det äntligen går som jag vill och så blir det såhär :(

Iaf skulle hon prata med den andre tjejen som jobbar där o som tydligen måste ha varit den vi pratad med sist och så skulle dom höra av sig. blir galen på detta :(

Ledsen som fan nu

1 kommentar:

Annika sa...

Hej! Hittade hit till din blogg, har läst lite grann. Ser att du bor i Skellefteå - jag bor några mil söder om dej :-).

Hoppas det löser sej med besöket i Lycksele. Trist att det ska strula när man tror att det är klappat och klart :-(.