2007-11-10

Julgalan

Ikväll är typ halva Skellefteå uppe på SkekraftArena och på julgalan.

Jag är så avis på dom. Dom kommer ha det så mysigt och roligt och själv sitter man här. Blää. Ja, jag vet att vi snart ska till thailand och jag hade kunnat gå på julgalan. Men det kostar typ 500kr per person o då lägger jag dom hellre på resan. Dock känner jag ändå den där välbekanta avundsjukan.
Kommer nog bli annars så jag ligger på stranden i thailand och har en god drink i handen och får massage. Mmmmm. Det blir nog bra det :D

Igår kom ett gäng hit och så spelade vi lite poker. Det var riktigt skoj faktiskt, var så länge sen vi spelade poker här. Jag vann en turnering så vi gick plus minus noll där i slutändan :)

Ikväll då kanske vi drar till Bure en sväng o hälsar på Micke o Sussie som tydligen skulle bjussa på mat. Våran plan var att bjuda dom men micke sa nej ordentligt till det..Hahha, bara för vi redan bjudit lr nåt tror jag. oss spelar det ingen roll. Roligt bara att få lite besök o sällskap :)

I morgon blir det fars dag och så ska Saga ha sitt kalas så vi får försöka få in allt på samma dag på nåt sätt. Ah, det blir nog bra i slutändan tror jag :)

Inga kommentarer: