2007-11-06

Kära jultomten!




Jag tror att det är dags att berätta vad jag skulle vilja ha i julklapp. Min man sa nyss att det är så svårt att köpa till mig så därför kan jag försöka hjälpa till lite ;)

* Sony Vaio.
Har lagt in en bild till den i ett annat inlägg här och om jag inte hinner köpa den innan jul så är det den jag vill ha :-)

*Presentkort på "lyx".

Jag vill ha presentkort på att fixa håret på alla möjliga sätt. Fixa naglar och få massage lr ansiktsbehandling lr fotbehandling osv osv osv.

*Presentkort på kläder.
Jag har för lite kläder och vill ha mer :D Speciellt om jag snart ska göra operationen så lär jag behöva nya kläder lite titt som tätt med alla storlekar som jag ska gå ner.

*Ny rumslampa.

Finns på ikea och jag kan säga vilken det är till dom som vill :D

*Nya golv.
Lr ja, presentkort på golv isf så jag kan välja vilka golv jag vill ha överallt i huset :)

2 kommentarer:

Marie sa...

det va inga billiga julklappar

Felicia6 sa...

Marie. Äh, presentkort på nåt klädesplagg eller ansisktsbehandling eller fotbehandling är ju inte så dyrt, tycker du att det är det? :)