2007-11-01

Ny månad, ny telefon ;)





Jahopp. Nu är vi inne i november. Idag är det exakt 29dagar kvar till vi ska åka till Thailand. Jag behöver detta nu mer än någonsin.

Var till läkaren igår för jag har fått sån jävla huvudvärk och tryck över bröstet. Svårt att andas och hjärtklappning. Förkyld o jävlig jämt. Tydligen är det oro, ångest och stress och hon sjukskrev mig direkt två veckor till att börja med. Ska bli konstigt att försöka släppa allting runt mig o bara tänka på mig. blir tufft men jag hoppas jag blir bättre iaf :-)

Ja, och så har jag ju fått mig en ny mobil oxå då såklart ;) En w880i blev det denna gång o den är jättetunn o lätt o smidig och jag gillar den som tusan :)

2 kommentarer:

Marie sa...

värst va du köper nya telefoner :-D

Felicia6 sa...

Hehe, ja det är klart. Man måste ju byta ibland :D Jag blir så less att ha samma hela tiden.hihi