2007-11-05

Skit-travian!


Åh, jag blir galen!
Jag har ju kört WoW sedan betan och sen har jag lagt det lite på hyllan för några månader sedan. Det tar ju alldeles för mkt tid då man har familj o så. Spelar dock lite då o då. Lite slött sådär. Men i stället hittade jag Travian.

Det är roligt och det går att göra snabbt och det tar inte all ens tid. Men då finns det som dom började låååångt före mig som har hunnit få upp ett ordentligt försvar och anfall. Och alla dessa STORA väljer att anfalla lilla mig? jag blir tokig. Varför väljer dom just mig? Varför ingen i deras egna storlek? Jag har bara två byar och dom hade bägge två tio byar. Fattar ni hur stora dom är???

Gah, att man kan bli galen pga ett nät-spel, visst är det underligt? ;)

1 kommentar:

Marie sa...

jo dom visste om det när det va så .. och sa då att det var okej