2008-01-06

Dagens blogg

Två personer som läser min blogg? Det är ju skandal haha. Är jag så ointressant att bara två stycken läser den? :)

Idag sov jag lääänge och sen började jag jobba klockan 16 o jag jobbar till midnatt ungefär. Hittills har det gått väldigt bra med tanke på att det är första passet sedan jag blev sjukskriven. Jag har haft lite tryck över bröstet innan jag började o lite hjärtklappning, men det går som sagt väldigt bra ändå :) Jag har en liten rast nu så jag kan slösurfa lite och uppdatera er.

Pokern igår gick rätt bra :) Jag kom på 71a platsen av över 2000spelare så det tyckte jag var helt okej.

Jag måste boka klipptid åt Jesper nu. Han har blivit såå långhårig. Vill ni ha bevis? :D

Jag tycker han är så söt med lite längre hår, men det ska ju inte vara för långt heller kanske, hihi :)


1 kommentar:

Jessica sa...

Lite långhårig är han kanske men det är ju sött! Snygg Puma-dress han har, Thilde har en likadan.. fast lila.