2008-01-09

Jakten på lycka



Ikväll såg jag och Tony filmen "Jakten på Lycka" med Will Smith och hans son.
Den var superbra och jag fick ju tårar som vanligt. Jag är såå blödig då jag ser såna där filmer. Det började efter jag fick Jeppe. Har hört många andra som sagt att dom blivit det efter dom fått barn oxå. Konstigt:)


Mamma ringde en sväng ikväll oxå och pratade om operationen. Låter som att hon mer försöker övertyga sigsjälv än mig om hur ofarligt det är, haha :) Min brorsa hade väl oxå blivit lite orolig då han fick veta, eftersom en bekant till honom dog efter han hade gjort den. men men, det är så liten risk så jag är inte orolig. Nervös, ja visst. Men inte orolig :)

I morgon blir det att åka o fixa klart golvet hos SmurF och sen ska jag till mamma o vi ska hämta en ny resväska (den vi hade till thailand gick sönder i resan så då ska vi få hämta ut en ny). Vi får väl se om jag lyckas sova nåt i natt, eller om jag får lika mycket värk inatt som igårnatt.

Vad ska ni alla göra till helgen förresten? Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på

1 kommentar:

Elin sa...

min helg kommer att bestå av att plocka bort julen:P och försöka vara ute i snön med oskar:) kram