2008-01-24

Lista igen ;)

Nu har jag hittat en ny lista :D Denna såg jag i Maries blogg så jag lånade den av henne ;)

1. Hur gammal är du om fem år?
31.. Huga ;)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Jesper, Tony och några jobbarkompisar
3. Hur lång är du?
157cm kort
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Jag tror det var Superbad (vikken jävla film :D)
5. Vem ringde du senast?
Tony för han skulle hämta mig
6. Vem ringde dig senast?
Var nog Emmy på jobbet tror jag
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"hej på dig. nu har jag nästan köpt en ny kamera så den jag har är till salu men ingen optik följer med. Huset i det skick jag har säljs för 5000kr./Leif"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa, men gillar sms massa :)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom är skilda
10. När såg du senast din mamma?
Idag då Tony skulle köra hem henne
11. Vilken ögonfärg har du?
Blååååa
12. När vaknade du i dag?
Hmmm, först vid 06, sen lite till o från till jag klev upp vid 11
13. Vilken är din favoritjulsång?
Christmas time
14. Vilken är din favoritplats?
Thailand. Guuud vilket ställe
15. Vilken plats föredrar du minst?
Måste nog svara tandläkaren på det
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Var? Jag tror jag är i Skeå om 10 år ;)
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Monster och döden
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Kommer inte ihåg
19. Hur stor är din säng?
Dubbelsäng
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Här hemma har vi två stationära och två bärbara (acer, ihopplockad dator,ferarri och vaio)
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan för det mesta
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Hmm, vi tillsammans har väl kanske 8 kuddar lr nåt
23. Hur många landskap har du bott i?
ehhhh... 2 tror jag :)
24. Vilka städer har du bott i?
Skellefteå, Trollhättan och Vänersborg
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor :)
26. Är du social?
Ibland är jag det och ibland vill jag bara stänga in migsjälv
27. Vilken är din favoritglass?
Helt klart TipTop
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kladdkaka är alltid smarrigt
29. Tycker du om kinamat?
Japp, o Thaimat.. Slurp
30. Tycker du om kaffe?
Usch nej
31. Vad dricker du till frukost?
Ingenting
32. Sover du på någon särskild sida?
Vänstra sidan av sängen, och på både min högra o vänstra sida
33. Kan du spela poker?
Ja o är rätt duktig faktiskt :)
34. Tycker du om att mysa/kela?
Tokmysigt :D
35. Är du en beroendemänniska?
Jo det är jag nog
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?'
Nej, faktiskt inte
37. Vill du ha barn?
Har redan ett och det är tillräckligt så jag är nöjd :D
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och en del thai
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Massor då jag var yngre
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet såklart
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Inredning och saker till Jesper
42. Äger du dyrbara smycken?
Beror väl på vad man menar med dyrbart, men mina ringar kanske (vigselring och förlovningsring). Kostade 7000+5000kr
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Ugly Betty är skitskoj :D
44. Kan du rulla med tungan?
Jepps
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Finns många roliga :D
46. Sover du med gosedjur?
Ja om Jeppe har med sig nåt i vår säng
47. Vad har du för ringsignal?
beautiful girl-sean kingston
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nixpix
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min otroligt snygga mobil, en cola och en bilpåse
50. Flirtar du mycket?
Ja med min man ;)
51. Kan du byta olja på bilen?
Fylla på, JA.. Byta, njae
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
hehe, jepp.. körde 80 på 70 väg
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Oj, hmmm.. läser några stycken varje månad så jag kommer inte ihåg :S garanterat en sanningsbaserad iaf
54. Läser du dagstidningen?
Ja på internet
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nope.. Lr ja, vi har ju HemmaBio-tidningen men det är ju tonys
56. Dansar du i bilen?
Ja ibland :D
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Lugna favoriter i jobbarbilen
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Skrev i jobbpärmen om personalfesten hos mig nästa lördag
59. När var du i kyrkan senast?
På Sarah och Leifs bröllop. 19/1-08
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Gunilla Spånge tror jag :)
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Kommer inte ihåg :)
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Tony, min älskade man, köpte tulpaner åt mig igår. *LOVE*

Inga kommentarer: