2008-01-30

Saknad

Gud vad jag saknar min lillasysteryster :(
Jag fick en känsla och en tanke förut ikväll om att hon var på väg till mig så jag var tvungen att ringa henne o kolla, men tji fick jag. Hon är hos Anne till i morrn.
Förstod väl innerst inne att hon inte var på väg hit (vi har 120mil mellan oss) men jag önskar så att min känsla var sann :(


Jag är förkyldare än förkyldast just nu oxå. Och ikväll har jag börjat ha så jävla ont i halsen. Vid ena halsmandeln typ så jag hoppas att det inte är nåt dumt på gång där iaf. Måste vara frisk och kry.
Mår fortfarande pissdåligt och har svårt att klara av dagarna. Kämpar på men känner mig maktlös på nåt sätt. Har svårt att ens gå utanför dörren :S

Tack till Sarah och Jessica som bryr sig och kommenterade mitt förra inlägg!

Inga kommentarer: