2008-01-27

Sjuklingshelg

Fy fan. Jag har ju varit förkyld länge men nu är det värre än någonsin. Har feber och ingen ork alls och fick öroninflammation på köpet. Skulle dessutom ha jobbat i helgen men fick ringa mig sjuk igår morse då öronen höll på att sprängas. Fan oxå.

Jag som skulle kämpa och vara perfekt på jobbet tills jag blir sjukskriven innan operationen. Ingenting går som jag vill just nu. Blää. Känner mig som att jag kämpar och kämpar för att komma upp till ytan, men har en stor jävla kedja fast vid fötterna på mig som hindrar mig och jag vet inte hur man får bort den.

Allt är jobbigt just nu. Vet inte om det är pga att jag är så sjuk eller om det är ångesten och deppen som gör sig mer tillkänna nu men det är inte alls roligt.
Tur läkaren ringer mig i morrn så vi kan prata. Kanske är det tabletterna som gjort mig såhär igen.

Har ingen lust med nåt. vill helst ligga i sängen dygnet runt och bara sova bort allting och även om jag är superglad för operationen så känns det bara overkligt och jag kan inte ta till mig det på nåt sätt. Fan

2 kommentarer:

Jessica sa...

Men du? Är det så viktigt att du ska vara "perfekt" på jobbet då? Är det inte absolut viktigast att du mår bra?

Sarah sa...

Hoppas du är piggare nu. Kram på dig:-)