2008-01-07

Tillbakablick

Jag sitter och tittar i min externa hårddisk efter gamla bilder.
Tyvärr så har jag bara några enstaka bilder från innan 2003 pga att min hårddisk pajjade innan jag hann göra några kopior. Jag ska erkänna att jag grät hela kvällen då det hände. Flera års bilder helt borta :(
Numera är jag bättre på att kopiera bilderna så jag har om nåt skulle hända :D

En del bilder som man ser nu får en att må på ett visst sätt. Man får en speciell känsla i kroppen, ungefär som då man hör olika låtar som man har kopplat ihop till vissa händelser.
Jag tänkte lägga upp några bilder som jag faktiskt glömt bort, några bilder som betyder mycket för mig lr som helt enkelt är roliga :)
Största dagen i hela mitt liv. Födelsen av min son. 15e november 2005 föddes våran son med akut kejsarsnitt. Blev turbulent men sen föddes den vackraste av alla vackra barn. Älskar dig min underbara son!

Våran bröllopsdag. Vilken upplevelse! En av dom största sakerna jag har gjort i hela mitt liv. Jag älskar min man så otroligt mycket och att få visa den kärleken genom ett bröllop och framför hela våran skara av nära o kära var helt enormt.



Kommer aldrig glömma den här dagen :( Jesper hade åkt på magsjuka efter magsjuka och till slut fick han inte behålla nåt och vi fick inte i han vätska. Vi hamnade på barnavdelningen och han började bli sondmatad och det kom fram att han var mjölkallergiker. Han hade slangen i drygt en vecka innan dom tog bort den och vi fick äntligen komma hem igen.



Älskar den här bilden på Jesper. Den är så söt och talande :D En otroligt begåvad tjej på familjeliv gjorde den åt mig av en bild på Jesper då han hade somnat sådär i mitt knä :D



Såhär såg jag ut som liten. Kommer inte ihåg hur gammal jag var, men runt 4år skulle jag tro :)
Ser ni några likheter med Jesper måntro?
Tyvärr är detta ett av få kort som jag har sen jag var riktigt liten och det gör mig väldigt ledsen. Alla andra bilderna försvann (dock inte pga hårddisken, utan det var papperskopior) och jag önskar verkligen att jag hade fler kort på mig.



Det här är ett av dom korten som på nåt sätt räddades från hårddiskkraschen. ett yngre jag, ett smalare jag och ett vackrare jag. Gud vad jag önskar att jag kunde få se finare ut igen :S



Det här är Jesper och en av hans faddrar, Jenny. Det är på hans dopdag och jag hittade av en händelse en cd-romskiva med kort från Jeppes dop. Detta var på skivan som min bror gett mig och Jesper är så liten o söt här. Älskar det kortet :)






Det var några av dom bilderna som jag tänkte lägga upp idag. Nån annan dag blir det säkert fler om ni är intresserade :)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Många fina bilder! :) Vad fort de små växer..! Det känns som nyss J & T var bebisar men det är ju typ 2 år sen!

Felicia6 sa...

Jessica, Ja det är helt sjukt. Jag kommer ihåg då dom bägge var småttingar och det känns som igår, men det är ju länge sen :)