2008-01-13

w910i


Det är ju sååå sjukt. Varenda gång jag pratar ett tag med brorsan så slutar det med att jag har en ny mobil. haha, igår satt jag och sa till Madde om hur nöjd jag är med min telefon som jag hade och idag har jag skaffat ny. Helt galet. Missförstå mig inte. Jag var riktigt nöjd över den jag hade, men denna såg så snygg ut och verkade va som så fin så jag var tvungen att prova på denna :D Jag är jättenöjd hittills med den faktiskt :D
Ikväll var jag på party. Det var meningen att det skulle vara nyktert, men det blev det inte. Haha :) Roligt var det iaf och vi slutade på balzac där jag träffade på smurf och gänget. Halv ett var jag less och tony var på väg hem från micke pe så han hämtade upp mig i stan, vi köpte middag till mig på max och åkte hem och åt det. Nu ska jag snart lägga mig. Har ont i huvudet som ett as och jag hoppas verkligen det går över.
I morron blir det att lägga klart golvet hos smurf och sen ska jag städa bort julen här hemma. Tony ska till Micke Pe på spelkväll så jag får roa mig så gott jag kan på egen hand :) Vi får se vad jag hittar på för nåt. Skönt att bara ligga o slappa oxå känner jag.
Nä, nu ropar sängen. Natti :)

1 kommentar:

Sarah sa...

Ha lika snygg som min fast jag har Kent Edition:-)