2008-01-08

Zzömn

Alltså jag fattar inte!

Jag kan sova dygnet runt nu nästan? Det är helt sjukt. Jag kan sova till 14-15tiden på dagen och sen vara trött som ett as på kvällen och lägga mig tidigt. Jag kan vakna vid 10-11 och sen gå och sova igen vid 15-16 och sova fram till 22tiden och ändå vara trött. Nånting är fel, men vad? Jag har haft en jävla förkylning sen julafton, kanske är det den som spökar och gör mig trött för att den går aldrig över :(
Eller så kan det vara tabletterna mina? Jag gick upp till dubbel dos av dom i mitten på december så det kanske är det som spökar. Ja jag vet inte alls mer än att det inte går att ha det såhär iaf. Jag ska ju snart till läkaren så jag får ta upp det med honom då.

Idag var jag iväg en sväng till stan och träffade Viktoria och Ronja och fikade. Vi pratade om operationen och allt runtomkring. Hon ska nämligen oxå göra magsäcksoperation och vi ska träffa kirurgen samma dag på samma lassa så vi ska samåka dit. Det är ju ändå drygt 40 mil lr nåt dit tror jag.
Viktoria var jättetrevlig och båda pratade för fulla muggar och det kändes naturligtvis bra. Är otroligt skönt att vi kom överens och att vi känner att det är roligt att umgås, speciellt då vi ska följa varandra på den här stora resan mot operation och ett nytt liv.
Nervös börjar man ju bli, det ska jag inte sticka under stolen med, men jag tror och hoppas att det kommer gå bra :)

Inga kommentarer: