2008-02-19

7dagar kvar

Idag är det exakt en vecka kvar innan jag opereras.
Nu vid den här tiden är nog Vickan klar med sin operation :) Hon gör den idag nämligen :D Hoppas allting har gått bra för henne, men det har det säkert.

Jag har nu gått ner 4kilo med flytet och det är skittufft. Pratade dock med dietisten igår och jag får äta middag framöver så det känns jätteskönt faktiskt :) Men vi skulle höras vid på torsdag och se hur vikten ser ut då.

Idag är det möte på jobbet, i morrn blir det att jobba kväll och sen blir det att invänta måndagen då jag åker till Gällivare för att bli inlagd. Tänk att dagen är här snart? Helt sjukt :D

2 kommentarer:

lina sa...

Klart man nojjar....men är det äkta kärlek så ska man ju älska oavsett.
Jag tror det är mer sakerna runtomkring som blir jobbiga för den andre partern.
Men tänk, de får ju en helt ny underbar partner istället, de borde kärleken blossa ?

Det är självkänsla och självförtroende som jag siktar efter , det är mitt största mål.

*skratt* - om han inte sett dig smal så kommer han ju få en ny pingla i huset. Bara positivt. =)

Min man har ju tyvärr också fått en rejäl mage nu, men han är fortfarande läcker, så jag kommer nog inte tröttna..=)
Nåja..det är till att se vad som händer.

Och jag kommer hålla många tummar nästa vecka när det blir av för din del

/Kram

Grubblaren sa...

*Hejjar på* :)