2008-02-08

Helg igen

Ikväll blir det myspys med älsklingen. Vi ska äta pizza. Mums :D Jag måste ju passa på att äta sånt som jag är sugen på nu för sen kommer det dröjja innan jag får äta nåt sånt igen :)
På tisdag börjar jag äta nutrilett/naturdiet/modifast/allevo och får enbart dricka det plus vatten i två hela veckor. Vet inte hur jag ska klara av det, men jag hoppas att ni alla peppar mig till att klara det? :)
Sen blir det ju operation och efter det ska jag äta flytande mat i två-fyra veckor. Fil, yoghurt, nyponsoppa, andra soppor osv osv. Efter det är det två-fyra veckor med puremat. Så det dröjjer innan man kan äta "vanlig" mat igen. men men :)

3 kommentarer:

Elin sa...

det kommer att gå bra hejar på dig!

Jessica sa...

Det kommer säkert att gå jättebra!! Du får försöka komma ihåg att det är det här du verkligen VILL göra, det kanske motiverar dig!

Sarah sa...

Självklart ska vi peppa dig och du , du vill ju det här så du kommer att klara det här strålande!

Puss på dig gumman!