2008-02-15

Misslyckad.

Jag känner mig så fruktansvärt misslyckad nu så det är inte sant. Jag pratar ju med många som har gjort open och ska och alla verkar ha klarat av sina flyt utan problem. Lr ja, lite vindruvor, gurka osv men inget mer.
Jag klarar det inte :( Åt iofs bara 2 av 5påsar idag och åt en bit grillad kyckling med vatten till så jag har väl kanske inte gått över kaloriintaget så mkt hoppas jag.
Men det är nästan så att jag ger upp. Det är så jävla svårt det här och är det verkligen värt det?
Ja, egentligen är det ju det, men jag måste kunna klara det oxå :(

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vännen DU klarar de här...kämpa kämpa..snart har de gått 1 vecka.och 1 vecka till går så fort.tänk inte på att du "fuskat" 1 gång utan tänk framåt.du gör ditt bästa de är huvudsaken.och att bara den lilla förändringen är betydelsefull oxå!!
så ge inte upp nu när du kommit så långt och är så duktig!!!!!!
Försök dricka mycket vatten.om du tycker om nån Loka/Ramlösa drick de
Ramlösa/Granatäpple är ett tips från mig! men smaken är ju som baken.:) Kramisar vännen/Camilla

lina sa...

Jag behöver inte flyta alls inför min op och förstår att det är jobbigt. ( med tanke på hur många ggr man flytit annars under bantingsperioder ). Men se det som så att du kommer få ett nytt liv, det väntar på dig, är då viljan att äta mat starkare än ett nytt liv ? .

Tycker du är så duktig ändå..lite kyckling kan ju inte sabba det hela med tanke på att du gått ned 3 kg redan.

Alla tummar för dig =).

Kram