2008-02-04

Måndag och ny vecka

Ja, kanske ska förklara inlägget under detta lite bättre ;)
Vi hade fest här i lördags för att "fira" mig nu innan jag måste börja äta nutrilett innan min operation.
Vi bjöd lite vänner, vi bjöd våra respektives jobb.

Slutade med att det kom MASSOR från Tonys jobb. Folk som inte ens hälsade på mig, utan bara tittade på mig och sen gick därifrån. Folk satte sig uppe i datarummet och började fippla med tonys dator. Folk spydde utanför altanen och toan uppe. Fick veta massa skitsnack om Tony som inte ens är sanna och ja det blev bara kalabalik. En jobbkompis till mig sa igår att det var värsta svinfesten, men hon hade haft jävligt roligt. Tur nån hade det ;)

För mig var det en helveteskväll och aldrig i hela mitt liv att det blir en till sån fest. Jag har växt ifrån fjortis-fester för evigheter sen och vill inte va med om såna. Värst är det då folk tror dom kommer o äger hela stället men skiter totalt i dom som bor där.Blä.

Då vi skulle ut på krogen till slut så fick ambulansen hämta en tjej oxå. Hon låg avsmullen i vårt badkar och dom fick inte liv i henne på några minuter. Hoppas det gick bra för henne i slutändan iaf, vi har inte fått tag i hennes kille för att höra hur det gick efteråt.

Ja vad säger ni? Är det normalt med såna här fester? Är det bara jag som vill att man ska ta lite ansvar iaf?

2 kommentarer:

jessica w sa...

hallå lr!! för jävligt av dom som betedde sig så..hade nog kastat ut dom å blivit vansinnig..har ni kollat så dom inte har tagit nåt oxå..man vet ju aldrig, det e ju vuxna människor lr dom ska ju kallas så iaf..fy vilken dålig stil av dom...

Mia sa...

Guuud :S ja,jag säger då det. Att inte folks,trots låg ålder kan visa lite respekt? Jag bjuder aldrig folk jag inte känner tillräckligt. Städade fester är bäst.