2008-02-09

Pillerburken Lotta

Fan, det känns som jag inte gör nåt annat än knaprar piller :S Jag har alltid varit en motståndare till att äta massa piller och har alltid försökt härda ut om jag haft ont.
Till slut så gav jag mig. Om man verkligen behöver smärtstillande så är man ju en idiot egentligen som kämpar utan? Om det hjälper så ska man såklart ta dom.
Problem nummer två är att jag haft otroligt svårt att svälja piller. Så fort jag har försökt så har halsen dragit ihop sig. Men jag har lärt mig svälja tabletter nu och jag är faktiskt en jävel på det ;)
Jag känner iaf att det är bra att jag lärt mig svälja tabletter för jag kan tänka mig att det blir ännu fler man ska äta efter operationen och då är det jobbigt att inte klara av det.



Tack Sarah, Jessica och Elin för att ni stöttar mig :)

Inga kommentarer: