2008-02-17

Rolig unge

Igår kväll så var det lite polare här så vi lirade poker. Thimmy vann första omgången och jag vann andra så det blev plus på pengakontot iaf ;)
Sen la vi oss vid 01tiden nångång och jag tar på mig såå lång tid att somna, så jag var fortfarande vaken då Jeppe vaknade vid 02. Sen ville inte lilla herrn sova nåt mer för natten. Så jag och tony försökte med alla medel få han att sova och vid 05 var jag så trött o less att jag gav upp. Gick ner med han så han fick se på film och jag la mig i soffan o försökte vila.

Tur att hans mormor var hemma idag kan jag säga för tony fick åka dit med Jesper vid 10tiden så vi fick sova nån timme idag iaf. Det har varit en helvetesdag. Och Jesper somnade inte föränn 12 och sov till 14. En vanlig lunchlur med andra ord. Så han var redigt trött vid 17tiden.. Dock har han inte somnat än och klockan är 19. Vi får hoppas att han sover längre inatt iaf.

Det blev lugnt inne på hans rum och jag låg i vårt sovrum och vilade lite och Tony satt i datorrummet. Sen gick han ner för han skulle iväg på Maxi. vem tror ni sitter i fotöljen sin och kikar på "bilar"? ;) Jesper hade tyst tyst öppnat dörren och gått ner för trappen och satt sig och tittat på film. Haha. Vilken unge :)

1 kommentar:

lina sa...

Hej igen! Jag skall opereras den 6/3 och hoppas man inte blir hemskickad samma dag..

Idag var första gången någonsin som jag tömde min garderob..har gått upp och ned i så många år..köpt nytt smal som tjock, men sparat allt.

nu rök massor...3 svarta kassar till välgörenhet. =)