2008-02-02

Städat o fräscht :D

Idag hämtade jag först Jeppe på dagis och sen gick vi nästan till gamla ÖoB. Det kanske inte är så långt för er andra, men jag tyckte det var bra faktiskt för att va mig :D

Sen tog jag bilen av tony och körde ut till Usviken (orka gå dit liksom ;)) och hälsade på Jeppes mormor. Hon hade köpt några långkallingar o sånt åt han som han fick. Vi åt lite där och sen hämtade vi upp Tony. Åkte till Maxi och shoppade och sedan systemet eftersom vi ska ha fest här i morrn :D
Köpte skitsnygga gardiner på Maxi och två stora blommor att ha i tv-rummet.

Då vi kom hem så röjjde vi undan lite och så åt vi tacos till middag idag. MUMS :D Det är så jävla gott :D Jag fick upp nåt tokil efteråt så jag började måla en av väggarna vid Jeppes lekhörna. Sen klippte jag ur cars-figurer från en planch vi köpt åt Jeppe och satte dom på väggen. Det blev jättefint tycker både jag och Tony. Ska ta en bild på det i morrn och lägga ut så ni får se hur det vart :)

Nu ska jag lägga mig o sova. Är fortfarande tokförkyld :S

Inga kommentarer: