2009-01-03

-43kg

Satan så kallt det är ute! Min mamma ringde o sa att dom hade hört att det skulle bli -30 i helgen....brrr.. jag kommer ju frysa ihjälp.. Räcker gott o väl med -15 som det är just nu.
Tur vi handlade igår så vi kan va inne o mysa hela helgen för jag lär inte gå nånstans!

Den 31a den här månaden är det stor viktdroppsträff i sthlm och jag vill så fruktansvärt gärna gå. Enda är att det kostar ju en del att åka dit, betala boende, betala småresor och mat hela helgen osv osv osv. Pengar som jag just nu tyvärr inte har.
Hade varit roligt.. Nåväl.. vad är en bal på slottet? ;)

Går stadigt neråt fortfarande :D Är snart på -43kg och det går mkt fortare nu än vad jag trodde det skulle gå nu då det ändå snart gått ett år på min op. Men jag är inte mindre glad för det ska ni veta!

2 kommentarer:

Monica ♥ sa...

30 grader??+ skit jag tycker 8 är kallt ;o

43 kilo GRATTIS ;)

Kram

Anonym sa...

hej!jag ska göra operationen oxå den 13 Jan,men lite nervös o oroligt,ha det bra o grattis till din lyckade op

Joanna