2009-01-05

Biobox

Hemma igen. Nu har vi varit iväg o ätit väldigt gott hos Leif o Jenny och umgåtts lite och haft det bra :D
Kom hem, lägga lilleman och så åkte Tony på sin träning så han blir borta ett tag ikväll. I morgon röd dag. Gah, längtar tills dessa helgdagar är över så man kan återgå till det normala igen. Man blir ju knäpp i skallen av detta.

Sålde lite av mitt smink till Jenny. Börjar ha lite för mkt saker här hemma så hon köpte upp lite av mig. Det var bra det :D
Jag vill tipsa lite om bioboxen som dom säljer på coop. En riktigt bra present att köpa till någon. Det är en lite box som innehåller två biobiljetter till valfri film och två värdemenyer innehållande 1mellandryck och en mellan popcorn per meny. Perfekt! Jag skulle iaf vilja ha en sån present och Philip och Moa blev glada då dom fick det :)

1 kommentar:

nina sa...

Detsamma =) Jag såg dig även på Coop. ;) Men vi var i en annan kö. Kram kram