2009-01-30

Dagens shopping










Allt är ifrån Gina Tricot :) Jag är toknöjd, men vet ni vad jag är mest nöjd över? Jag köpte storlek MEDIUM på allting utom t-shirten! Jag har aldrig köpt något i den storleken i hela mitt liv typ. Lr ja, då jag var liten hade jag väl naturligtvis Medium nångång men aldrig efter jag var 13år iaf.. Så för mig är detta grymt!
Hittade även ett par baggy jeans på VeroModa som jag ska köpa. Toksnygga, kommer bilder på dom sen då jag köpt dom.
Ikväll blir det att ta lite bilder på kläder jag inte ska ha kvar o lägga ut det på tradera. Ska också mysa med min man. Mår inte bra alls idag. Mötet i morse blev aldrig av. Jag klarade inte av det :( Så nu måste jag skämmas och ringa min kontakt och fråga när nästa möte är och gå på det ist. Jag känner mig tokvärldelös som inte ens klarar av att gå på ett infomöte :(
Jag vet att jag har varit duktig på sista tiden men inatt var en sata-natt och jag orkade verkligen inte åka iväg :(

5 kommentarer:

Anonym sa...

Orkade inte gå på ett möte, men att springa på stan och shoppa orkade du?!

Helena sa...

Ignorera anonym idiot ovan. Vissa människor har tydligen ingen hjärna, sorgligt men sant.

Orkar du inte gå på ett möte, så låt det vara och ta det nästa gång. Du kan ju ändå inte gå nu. Skulle se lite tokigt ut... :)

Felicia6 sa...

Anonym: Jag hade inte orkat gå på stan i morse heller så det går inte att jämföra dom två eftersom dom var på två olika tidpunkter på dygnet :) Tur jag har mer förstående människor runt mig än vad du verkar vara iaf :)

Helena. Tack för din kommentar :) Ja jag ska ringa min kontakt på måndag. Det är egentligen ingen fara för det var frivilligt idag men ja, man mår ju som ändå dåligt för det

Nisan sa...

Den gråa koftan som du hade köpt en sån köpte jag också men jag har en grön. Den är jätteskön men jag tror att de kommer bli så att jag måste ha en långärmad tröja för den var så kliig.

Kram

Trollmamma sa...

Snygga koftor ;) Köpte själv en sån där i går...i rött. Jätte skön var den också!