2009-01-24

Familjekvalité

Idag har vi myst på hela familjen och busat på för fullt :)
Klockan 17 åkte vi till Ursviken för att äta middag tillsammans med mina föräldrar o min syrra o hennes familj. Trevligt som sjutton och så fick Saga o Jesper busa för fullt :)
Sen stannade Jesper ett tag så åkte vi till Thimmy och kikade där. Var rätt mycket folk faktiskt.
Dom körde Lipz så jag körde en låt mot en okänd kille och fick fyrdubbelt av vad han fick, det var inte dåligt det hihi. Sen kom hans tjej eller vad det var fram då vi skulle åka och berättade att killen var lite småsne över att jag vann så stort ;)

Nu har vi hämtat hem Jesper och lagt han i sin säng och snart ska jag oxå gå och sova. Är toktrött och jag har ont i skallen.

Förresten. Jag har klarat -45kg!!! Fattar ni hur otroligt det är? Efter 11 månader som opererad har jag gått ner -46kg nästan. Tror ni jag hinner komma förbi -50 innan ettårsdagen? Jag är toknöjd även om jag inte skulle göra det :)

2 kommentarer:

Linda sa...

Är så otroligt glad för din skull!! Du ska känna dej stolt =) Kram på dej

Monica ♥ sa...

du är så jäkla duktig avundsjuk