2009-01-31

Fredag kväll

Jag tycker det är otroligt skrattretande hur folk gärna står för vem dom är då dom berömmer eller tycker nåt bra i ens blogg men så fort det handlar om att dom ska kritisera och döma så är man anonym? Varför inte bara stå för den man är ist för att gömma sig bakom att vara anonym?

Vi åt tacos som älskling gjorde ikväll och så fick jag bortstädat litegrann här hemma oxå. Skönt! Ikväll har jag lagt ut nån auktion på tradera men får fortsätta om någon dag igen för det är sååå tråkigt att fixa auktioner där tycker jag.. blä.

Har kikat på lets dance ikväll oxå och pratat med en släkting i telefon massor. Det betydde oerhört mycket för mig att prata med han!
Hoppas jag får sova ordentligt inatt och utan mardrömmar så jag orkar med morgondagen. Vi ska iväg till backen och åka pulka och bob med lilleman och en kompis o hennes barn. Tur det är på eftermiddagen vi ska göra det. Eftermiddagarna är inte ångesten och måendet lika illa som på förmiddagen även om jag kan må pyton på eftermiddan oxå naturligtvis.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad uppfriskande med någon som säger vad alla andra tänker!

Felicia6 sa...

Anonym: Självklart ska man säga vad man tycker. Det är inte det jag pratar om. Det jag pratar om är att så fort man gör det så vågar man inte stå för vem man är utan måste gömma sig som anonym. Det är otroligt fegt. Stå för fan för vem du är ist och säg vad du tycker :)

Monica ♥ sa...

håller med dig , fega är dom!!

Kram på dig , radera anonyma istället!!