2009-01-09

Fredag och helg

I morse så var Jesper som en kamin. Liiite svårt att sova med en sån varm kille tryckt brevid mig. Då vi kollade tempen på han sen så hade han 39.5grader lilla gubben :S
Fick alvedon och sen vart han pigg o glad och igång :) Han sa att han skulle gå till doktorn sen så dom kunde kolla i hans öra.. hihi. Var tvungen att fråga om han hade ont men då fick jag ju såklart inget svar av han.

I em ska jag åka o köpa dom där jeansen :D Och sen ska jag en sväng på systemet inför i morgon. Ikväll är jag bjuden på poker hos SmurF, vi får se om jag orkar åka dit eller. Vore skoj att få komma iväg lite och umgås och spela litegrann.

Vad har ni för planer i helgen?

3 kommentarer:

Jonsy sa...

Planer för helgen... Ska på jobbets "barnfest" imorgon där ungarna får se på film, fiskdamm, tomten kommer, osv. Det ska bli kul (för dem). Och på söndag ska jag ut och promenera till min vän Ida samt iväg och simma en sväng. Känns som en lugn och fridfull helg, men med aktiviteter som gör att man inte sitter helt stilla i alla fall. Låter kul med poker! Kram, J

Johanna sa...

jasså party imorn lr?

Pojken ska återbördas till sin far imorn, i övrigt så har vi inga planer ännu...

Anonym sa...

Kul med shopping.. ;-)

Jag har större än fötte rän dig och tyvärr var skorna på tok för stora för mig, så jag har skickat tillbaka dom och beställt efter ett par mindre. För dom var verkligen så fina som på bild! Kram Ingela