2009-01-19

Full rulle IGEN ;)

Sov förskräckligt inatt! Trots tabletter, hur tusan går det till? :O
Klev upp halv sex tillsammans med Jesper och sen lyckades jag somna till runt halv åtta igen. Nio ringer min mamma o sen då jag väl slumrat igen så ringer smurf o väcker mig..gah :S
klev upp o snabbade mig o gjorde mig klar och så kom Tony med bilen åt mig.
Iväg till Ursviken o hämtade min kära mamma o sen in till stan och på möte med Fk. Det gick jättebra och hon var otroligt förstående och vi kom fram till mycket bra! Ska på ett annat möte nästa fredag och efter det ska jag höra av mig till henne igen och säga hur jag vill göra.

Då det var klart så åkte vi och storhandlade. Skönt att ha med sin morsan sin då jag inte mår så bra! Handlade allt jag skulle, inkl. saker från apoteket för magen. Åh. På tal om apoteket. Köp inte nezeril menthol. Satan så vidrig nässpray.. Fyy :( Iaf på mig.
Sen iväg o packa in allt i kyl/frys/skafferi och hämta ett paket och sen till ursviken och lämna av min mamma. Hem och försöka vila men kan inte somna :( Jesper och Tony kom hem och så har jag myst med Jesper och busat lite och så har jag matchat strumpor i badrummet medan han fick bada. Perfekt syssla då barnen sitter i badkaret ;)

Tony åkte iväg och tränade ikväll. (Tusen tack Erik för förståelsen!, Nina du får gärna hälsa Erik det om du läser den här bloggen, han vet vad det handlar om. Vill inte ta upp det här)
Jag sitter med huvudvärk, sprängande snornäsa och jätteont i ryggen. Synd om mig :(

Blir förresten Sundsvall den 11e verkar det som i 1-2dygn :) Vet inte riktigt hur länge. SmurF ville ha med mig dit. Ska bli trevligt, speciellt då han får betala allt ;) Nä, men han ska dit på ett "möte" och vill ha med sig någon så då ställer man ju upp såklart :)
Ska till SmurF i morrn oxå o spela poker. Riktigt kul. Hoppas man vinner lite oxå :D

1 kommentar:

Monica ♥ sa...

håller med ang nezerilen1
men köp inte otrivin comp heller det torkar ut näsan ordentlig ont ont