2009-01-08

Fullt upp idag me :D

Tack för hjälpen med sången :D Nu kan jag försöka lära mig den o sjunga den tillsammans med Jesper :D

Jo idag. Först hämtade jag upp Linda som inte hade någon röst, och sen vidare o hämta SmurF. Körde han till hans gamla jobb för han skulle få ett intyg, sen vidare till Expert o lämnade in det trasiga objektet. Där fick SmurF syn på en blender, men vi åkte vidare till brorsans jobb ist och där hittade han en han ville ha :) Efter det åkte vi in till stan och åt på pompei och sen gick vi på stan medan SmurF var på arbetsförmedlinge.
Gah, jag hittade jeansen!! Jeansen som jag sålde till syrran och inte har hittat sen dess. Men idag hittade jag dom och sen så kunde jag ha dom i TVÅ storlekar mindre än vad jag hade dom andra jeansen i.. Niiice :D

Då vi var klara på stan körde jag hem SmurF och sen åkte jag o Linda hit och satt o surrade tills hon skulle till Thimmy o kika på hockeyn som är ikväll. Jag sitter o slösurfar just nu och försöker få Jesper att sova :) Han är rätt pigg för att vara sjuk ;) Har precis ätit tacos med älsklingen. Gottit :)

Inga kommentarer: