2009-01-18

Gråta för reklam

Älskling gjorde thaimat till middag. Stekt ris med ägg o kött o grönsaker. Mums!
Dock blir ju magen värre efter jag ätit, men hey. Äta måste man ju göra. Och just då jag äter blir det ju bättre. Magkatarr i ett nötskal alltså. I morrn ska jag fixa tabletter för magen och hoppas på att det blir bättre.

Dagen idag har bestått av att försöka vila och samtidigt busa och vara med Jesper. Har försökt köra slut på han så han sover gott inatt. Vi har sett film oxå och läst böcker och dansat och sjungit och kramats och diskuterat. Min lilla myspropp :)

Usch, nu var det precis reklam för Gainomax på tvn. Jag tycker inte om den reklamen! Ni vet, det är den med apan som ber oss att inte äta hans bananer osv. Tycker den är så sorglig och vill bara gråta. Tur reklamen är över fort! Ja jag vet, jag är patetisk men kanske finns det nån mer där ute som är det? ;)

2 kommentarer:

nina sa...

Ha ha, Ja det är alltid kul att titta på gamla kort. Fast lite nostalgi ångest också. Fasiken vad tiden går fort.
Hoppas allt är bra med dig. Undvik reklamen ;)
Kra,m

Nathalie sa...

Haha jag gillar inte heller den reklamen =)